ISO 26000 - Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας

Βελτίωση της Φήμης: Ενισχύει την αξιοπιστία και τη φήμης της επιχείρησης

Η επιχείρηση / οργανισμός που διαθέτει το ISO 26000 έχει τα εξής οφέλη:

Ο στόχος του ISO 26000, σε αντίθεση με άλλα πρότυπα ISO είναι να παρέχει καθοδήγηση για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να λειτουργούν με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο. Είναι ένα διεθνές πρότυπο που παρέχει κατευθυντήριες γραμμές για την κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων.

Καλύτερες Σχέσεις με τα Ενδιαφερόμενα Μέρη: Βελτιώνει τις σχέσεις με τους πελάτες, τους προμηθευτές, την κοινότητα και άλλους ενδιαφερόμενους.
Μείωση Κινδύνων: Μειώνει τους κινδύνους που σχετίζονται με κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα.
Αύξηση της Εμπιστοσύνης: Ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών, των εργαζομένων και των ενδιαφερόμενων μερών
Βιώσιμη Ανάπτυξη: Συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

ISO 26000